
Marka isminin kökeni “generation gap” (nesil farkı) kavramını köprülemekten gelen Gap, 1969’da San Francisco Ocean Avenue’da denim ve plak satarak sektöre adım attı. O günden bugüne; gençlik, özgünlük ve generation gap kavramlarını marka perspektifine alarak her zaman müzik, hareket ve ikonik ürünleriyle nesilleri birbirine bağlayan bir marka oldu.
Denim, hoodie, basic t-shirtler ve khaki pantolonlar gibi temel giyim parçaları başta olmak üzere Gap; kadın, erkek, çocuk ve bebek ürün gruplarındaki koleksiyonlarıyla ön plana çıkıyor. Sürdürülebilir moda ve etik üretime odaklanarak modern yaşam tarzını yansıtan, kaliteli ve erişilebilir ürünleri dünya genelinde müşterilerine sunuyor.
Dünya çapında 2000'den fazla mağaza ve online satışlarla müşterilere hizmet vermeye devam ederken, Türkiye'de de 38 mağaza ve online satış kanallarında zamansız ve modern stilleri müşterileriyle buluşturuyor.